Hjemmelevering fra 59,- 1-3 dages levering på lagervarer Alt samlet til byggeriet Stort sortiment

Reklamation

Herunder finder du en nem og hurtig måde at reklamere over varer som er går itu under fragt, eller at et produkt leveres med en produktionsfejl.

Er du så uheldig at have modtaget et beskadiget produkt fra os, har vil lavet en lille gennemgang af fremgangsmåden samt dine rettigheder:

Du har grundlæggende reklamationsret i 24 måneder på alle varer.

Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig op til 24 måneder efter, at du modtog varen. Reklamationsretten bortfalder hvis manglen er selvforskyldt. F.eks. ved anvendelse af produkter i opgaver som det ikke er beregnet til eller forkert tilslutning og betjening

Det er en forudsætning, at manglen var til stede, da du modtog varen. Husk derfor at tjekke den modtagne vare, så snart du pakker den ud.

Du skal reklamere inden for rimelig tid efter at du har konstateret manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder, anses reklamationen for at være rettidig.

Ved en reklamation, vil TGKSHOP i første omgang forsøge, om muligt, at rette op på eventuelle defekter uden at du skal sende varen tilbage. Mange problemer kan afhjælpes ved at sende dig reservedele som erstatning for defekte dele.

Vi har pligt til at udbedre skaden inden for ”et rimeligt tidsrum”. Du har ikke automatisk krav på at få en ny vare tilsendt. Det er dog helt op til TGKSHOP at vurderer hver enkelt sag, og finde ud af hvilken løsning der er den mest hensigtsmæssige og rimelige.

Det er vigtigt at du har dokumentationen i orden. Du skal derfor gemme den faktura vi sender dig på mail/post, i forbindelse med afsendelse af den bestilte vare. 

Hvis du finder fejl på varen vil vi bede dig sende en mail til web@tgk.dk hvori du angiver det ordre nr.: som stå på din ordrebekræftelse og eventuelt, hvis det er muligt, at tage et billede af defekten.  Dette vil bidrage til den mest effektive og hurtigste reklamationsbehandling. Husk ved øvrige henvendelser vedr. reklamation ALTID at angive ordrenummer.

Du selv betaler porto og har ansvaret for at sende reklamerede varer tilbage, hvis varen beskadiges yderligere under returtransporten, bortfalder din reklamationsret.